
Klachten en complimenten
Wilt u een klacht indienen? Of juist een compliment geven?
Dit kan op de volgende manieren:
Bel hiervoor 0900 – 20 22 369 (2 cent per minuut + eventuele kosten van uw mobiele telefoon).
U kunt schrijven naar: Regiotaxi Holland Rijnland
Antwoordnummer 862
2160 VG Hillegom
(Een postzegel is niet nodig)
Stuur uw klacht of compliment per e-mail naar ons toe.
Bij uw vervoerspas ontvangt u een reactiekaart die u kunt invullen en opsturen.
Deze kaarten zijn ook in de taxi aanwezig.
Als u een klacht hebt, vermeld dan alstublieft in ieder geval deze gegevens:
- Uw pasnummer;
- De datum van uw rit;
- De tijd waarop de taxi moest komen.
U krijgt binnen tien werkdagen een reactie.
Bent u niet tevreden over de klachtenafhandeling van de Regiotaxi?
Neem dan contact op met Holland Rijnland.
In het uiterste geval kunt u ook contact opnemen met de Geschillencommissie Zorgvervoer en Taxi. (Let op: dit is niet gratis.)